EDELWEISS... by Dalva

EDELWEISS... by Dalva
WELCOME...
TO THE BARBIE'S WORLD ! THANK YOU FOR YOUR VISIT. IT WILL BE ALWAYS A GREAT PLEASURE TO HAVE YOU VISITING US. THE BARBIE WILL BE TELLING YOU HER STORIES AND AM SURE THAT SHE HAS VERY INTERESTING STORIES TO TELL. BESIDES, MOST OF THE DRESSES HAVE ITS PATTERNS OR GRAPHICS, THAT WILL HELP YOU TO MAKE THE BARBIE DRESSES.
THANK YOU !

Saturday, July 30, 2011

KESSIA... by Dalva

My name is KESSIA...
IF YOU WISH TO SEE THE ENTIRE ALBUM, JUST CLICK IN MY PICTURE !

9 comments:

crochet de tibby said...

muy bonito atuendo, kessia lista para lafiesta,amiga como le pones sus aretes a tus muñecas ojala que pongas una foto de como lo haces,saludos.

Eugenia Maru http://lulurulitos.blogspot.com said...

Lindo tu blog, me encantò.
Saludos desde Chile

dollsdarlings.blogspot.com said...

MIS QUERIDAS AMIGAS,

AGRADESCO A TODAS QUE VISITAN MI BLOG, Y QUE ME HACEN MUY FELIZ CON SUS COMENTARIOS.

MUCHAS GRACIAS,
BESITOS,
DALVA

Dalva said...

Maru,
Muchas gracias pelos comentarios. Los aretes yo los hago y los pongo con una "cola" especial. Se quieres saber algo mas, escriba-me por e-mail.
besitos,
Dalva

Barbie doll said...

Hello Dalva, i'm from Brazil and i'm collector barbie dolls.Your crochet work is magnificent, congratulations, very very nice.
I do crochet for my dolls. Look at my blog and write your comments, i'll be very grateful.
My blog:
mybarbiedollsstars.blogspot.com

Bye.

Marta Martins said...

Olá!
Obrigada por ter passado no meu blog :)

Tem Barbies lindas e a roupa é muito original! :D

Parabéns :)

Barbie doll said...

Veja as novidades no meu blog. obrigada e até logo.

Barbie doll said...

Como prometido, postei minha primeira Barbie fotonovela. Você vai adorar.

Silvana said...

Dalva, minha amiga, como você está? Eu estive um tempo sumida de repouso por conta de um problema na vesícula. Já estou bem, embora ainda não passei pelo cirurgião, tive que sair do repouso...rsrs..já que a Taináh começou a escolinha.
Percebi que você também sumiu, você está no BRasil? Espero sinceramente que estejas bem somente aproveitando umas feriazinhas. Suas últimas produções como sempre estão belissimas e super inspiradoras...tanto que está em andamento um vestido de noiva que ainda não sei qdo ficará pronto...
Bom minha amiga se puder me dê noticias está bem?
Um grande abraço, beijinhos e boa noite!
Silvana