EDELWEISS... by Dalva

EDELWEISS... by Dalva
WELCOME...
TO THE BARBIE'S WORLD ! THANK YOU FOR YOUR VISIT. IT WILL BE ALWAYS A GREAT PLEASURE TO HAVE YOU VISITING US. THE BARBIE WILL BE TELLING YOU HER STORIES AND AM SURE THAT SHE HAS VERY INTERESTING STORIES TO TELL. BESIDES, MOST OF THE DRESSES HAVE ITS PATTERNS OR GRAPHICS, THAT WILL HELP YOU TO MAKE THE BARBIE DRESSES.
THANK YOU !

Thursday, April 21, 2011

KYLE, ROBERTA'S BABY... by Dalva

This is KYLE...
He is ROBERTA'S son and was born today !
IF YOU WISH TO SEE THE ENTIRE ALBUM, PLEASE CLICK IN THE PICTURE

2 comments:

Denise said...

Olá, faz um tempinho que não venho te visitar e fiquei surpresa com tantas coisas lindas. Feliz Páscoa, bjs. Denise

Silvana said...

Dalva, minha querida amiga, já te disse que esse bebê está fofinho né.
Como você está, olha só eu vim aqui porque estou tendo problemas na segurança para acessar a conta do gmail. Recebo mensagem que o site não está seguro, de forma que não estou acessando para checar emails. Então por favor, me mande os convites para ver os slides e escreva os emails por favor para meu email do yahoo: silvmottavargas@yahoo.com
Beijinhos amiga e tenha uma ótima noite!
Silvana