EDELWEISS... by Dalva

EDELWEISS... by Dalva
WELCOME...
TO THE BARBIE'S WORLD ! THANK YOU FOR YOUR VISIT. IT WILL BE ALWAYS A GREAT PLEASURE TO HAVE YOU VISITING US. THE BARBIE WILL BE TELLING YOU HER STORIES AND AM SURE THAT SHE HAS VERY INTERESTING STORIES TO TELL. BESIDES, MOST OF THE DRESSES HAVE ITS PATTERNS OR GRAPHICS, THAT WILL HELP YOU TO MAKE THE BARBIE DRESSES.
THANK YOU !

Monday, March 28, 2011

ROBERTA is pregnant... by Dalva

My name is ROBERTA...
and I am 8 months pregnant.  Next month my baby boy will be born.  I can't wait... I am very anxious to see my little baby!
IF YOU WANT TO SEE THE ENTIRE ALBUM, JUST CLICK IN MY PICTURE !

1 comment:

Regina L. M. said...

amiga vim deixar minha visitinha para conferir suas novidades amei tudo adoro
seu cantinho por ser tao caprichoso e por ter varias ideias de artes e te convido sempre
a dar uma passadinha no meu blog hj publiquei meu ultimo trabalhinho em croche bebe, adoro enfeitar
criar roupinhas para meu bebezinho ele fica mais lindo do que ja é rsrs vai la e me
diga o que achou ta. te deixo um bjao ah ja estou te seguindo bj